programmatic & cookieless
Programmatic buying laat toe om aankoopprocessen te automatiseren zodat de ROI van jouw campagnes geoptimaliseerd wordt. De resultaten verbeteren opmerkelijk dankzij wiskundige algoritmes die het gedrag van surfers analyseren. Je bereikt de juiste persoon via het juiste bericht op het juiste moment. Het aankoopproces verloopt via transactieplatformen van webinventarissen (DSP en SSP).
Contacteer Lara Chammah - Expert Programmatic voor meer info.
make a deal?
Bij ons staat de relatie met de adverteerder en de agentschappen centraal. Daarom bieden wij jou 'preferred deals'. Naast Run of Network, zijn er verschillende opties om doelgroepen te bepalen: Behavioral Targeting: Car, Beauty, Building, Entrepreneurs, Fashion, Finance, Health, ICT, Sports, Students, Travel...
Column
Contextual Placement
Aanwezigheid op een specifieke site van Knack.be/LeVif.be (op aanvraag)
Column
Basic Format
- Belgian Leaderboard (840x150)
- Leaderboard (728x90)
- IMU (300x250)
- Wide skyscraper (160x600) & skyscraper (120x600)
Column
High Impact Format
- Billboard (970x250)
- Large Leaderboard TV Spot (840x250)
- Half-page (300x600)
Column
Regional Targeting
per provincie of taal