programmatic & cookieless

Programmatic buying laat toe om aankoopprocessen te automatiseren zodat de ROI van jouw campagnes geoptimaliseerd wordt. De resultaten verbeteren opmerkelijk dankzij wiskundige algoritmes die het gedrag van surfers analyseren. Je bereikt de juiste persoon via het juiste bericht op het juiste moment. Het aankoopproces verloopt via transactieplatformen van webinventarissen (DSP en SSP).

Contacteer Lara Chammah - Expert Programmatic voor meer info.

Bezoek ons storefront 

make a deal? 

Bij ons staat de relatie met de adverteerder en de agentschappen centraal. Daarom bieden wij jou 'preferred deals'. Naast Run of Network, zijn er verschillende opties om doelgroepen te bepalen: Behavioral Targeting: Car, Beauty, Building, Entrepreneurs, Fashion, Finance, Health, ICT, Sports, Students, Travel...

Contextual Placement

Aanwezigheid op een specifieke site van Knack.be/LeVif.be (op aanvraag)

Basic Format

  • Belgian Leaderboard (840x150) 
  • Leaderboard (728x90)
  • IMU (300x250)
  • Wide skyscraper (160x600) & skyscraper (120x600)

High Impact Format

  • Billboard (970x250) 
  • Large Leaderboard TV Spot (840x250)
  • Half-page (300x600)

Regional Targeting 

per provincie of taal

naar welke informatie ben je op zoek?

toch iets anders, neem gerust contact met ons op
wij helpen je met plezier verder