Zij-aan-zij met Libelle
Libelle lanceert imagocampagne
Met ‘Zij aan Zij’ lanceert Libelle een imagocampagne die toont hoe vrouwen elkaar kunnen inspireren, versterken en samen de wereld een beetje mooier maken. De campagne wordt zowel in print als online gevoerd en brengt echte verhalen van echte vrouwen. Ze werd in overleg met de redactie van Libelle gerealiseerd door LDV United. Voor de imagocampagne ‘Zij aan Zij’ gingen de redactie van Libelle en LDV United op zoek naar vrouwen met een inspirerend verhaal over hoe ze mensen samenbrengen en versterken. Een foto van Noortje Palmers toont die vrouwen zij en zij op een gatefold cover in Libelle. Hun verhalen worden de komende weken opgetekend in het magazine en op libelle.be. Fransje Calf realiseerde een video die op tv, in de bioscoop en online verschijnt.
Nele Baeyens, Directeur Marketing & digital brand innovation bij Roularta Media Group: “We kozen voor LDV United omdat zij begrepen wie de Libelle-vrouw is, wat Libelle betekent en omdat ze ons op de juiste vlakken uitdaagden. In hun concept ‘Zij aan Zij’ presenteren ze straffe madammen die zij aan zij staan, elkaar inspireren met grote en kleine gebaren. En dat doorheen alle generaties. Dat sprak ons ontzettend aan omdat het precies is waar ook Libelle naar streeft.”