Huawei

#Het klikt tussen Huawei en Le Vif/Knack Weekend Black

Huawei lanceert de nieuwe P30 - Pro: een smartphone uitgerust met revolutionaire high-performance camera's. Hij gaat de concurrentie aan met professionele camera's dankzij zijn superkrachtige zoom, buitengewone kleuren, gebruiksgemak, filters, enz.

De match met Knack/Le Vif Weekend Black is perfect, gezien beide redacties de lat erg hoog leggen qua fotografie. Beelden brengen immers belangrijke boodschappen over, vaak zelfs meer dan woorden. Beelden zijn vandaag alomtegenwoordig in onze samenleving dankzij de combinatie van razendsnelle digitale revolutie en steeds krachtigere smartphones.

Onze aanbeveling

Roularta Brand Studio bedacht een creatief concept dat de foto centraal stelt. De campagne "Het geheim van fotografen en influencers" wordt onthuld in een gids (A5-formaat, 52 pagina's), gelijmd op de cover van de Black Reizen-editie.
De gids focust op 5 fotografen en 5 Instagrammers die hun visuele hoogtepunten presenteren binnen de vijf favoriete pijlers van de Weekend-edities: mode, design, schoonheid, reizen en eten. De lezers ontdekken het "perfecte beeld", terwijl de professionals de trends beschrijven en hun geheimen delen.
Deze naadloze samenwerking tussen de Black-edition en Huawei wordt geïllustreerd met Huawei-berichten op de covers en op een centrale spread in de gids. De "mini Black" biedt onze lezers een reeks van verbluffende foto's in combinatie met deskundige inhoud over fotografie. 

Dit project van Huawei en Roularta Brand Studio werd bekroond met een BOCA Craftmanship Award!