Roularta Advertising versterkt structuur met nieuwe integratie

Roularta Advertising versterkt structuur met nieuwe integratie

Vanaf januari 2025 hebben Roularta Advertising en Roularta Business Media hun structuur vernieuwd om sterker in te spelen op de uitdagingen en kansen in het medialandschap. De Nationale Regie centraliseert alle advertising sales-teams, met een focus op klantensegmenten en een geïntegreerd multimediaal aanbod.

                 

Nieuwe salesstructuur

Vier salesmanagers leiden multidisciplinaire teams:

  • Steven Van Genechten: Mobility, finance, energy, telecom, consultancy, en meer.
  • Mireille De Braekeleer: Agencies, FMCG, retail, health, beauty, fashion, en deco.
  • Christian Nikuna Pemba: Thema specials.
  • Gert Mertens (a.i.): Trends Top en Kanaal Z.

De sales-teams worden ondersteund door drie expertise-teams voor Brand Studio, Marketing & Ad Management, en Sales Support.

Eén sterk businessmerk: Trends

De businessmerken Kanaal Z, Canal Z en TBI worden geïntegreerd in het moedermerk Trends, dat dé referentie wordt voor de Belgische businesscommunity.

Met deze nieuwe structuur, onder leiding van Philippe Belpaire (Roularta Advertising) en Saskia Schatteman (Roularta Business Media, a.i.), kijkt Roularta vol ambitie naar een succesvol 2025.