Goud en zilver op Native Advertising Awards!

Native Advertising awards: Roularta Media Group wint zilver en goud

Roularta Media Group (RMG) heeft op de Native Advertising Awards 2024, zilver gewonnen in 'Best Use of Print Media' voor de Lantis campagne en goud in de categorie 'Best Use of Instagram' voor de Basic-Fit campagne. De internationale awards, uitgereikt door een jury van 133 internationale experts, werden gisterenavond in Kopenhagen uitgereikt.

 

'Best Use of Instagram': Goud voor Basic-Fit

In samenwerking met Roularta Brand Studio ging Basic-Fit een exclusief partnership aan met Flair, waarin Romy Schlimbach als influencer een belangrijke rol speelde. De kern van de campagne was de 12-wekenchallenge, waarbij excuses om niet te sporten werden aangepakt. De campagne maakte gebruik van een volledige mediamix, inclusief print, video, podcasts en sociale media. Romy Schlimbach deelde haar ervaringen via haar sociale mediakanalen, wat bijdroeg aan het gouden succes van de campagne.

'Best Use of Print Media': Zilver voor Lantis

Lantis, verantwoordelijk voor de wegwerkzaamheden rond de nieuwe Antwerpse Oosterweelverbinding, werkte samen met Roularta Brand Studio aan een campagne die zilver won in de categorie 'Best Use of Print Media'. Het resultaat was het custom made magazine 'Cleo', dat op toegankelijke wijze informatie, inspiratie en activatie biedt aan de inwoners van Antwerpen. Het magazine Cleo wordt via de kanalen van RMG verspreid in en rond Antwerpen, en heeft de bedoeling om verbinding te creëren, zowel letterlijk als figuurlijk.

Veerle Neyens, Director Roularta Brand Studio:

"We zijn trots op onze overwinningen bij de Native Advertising Awards. Het laat zien hoe goed onze samenwerking is met collega’s, klanten, mediapartners en influencers. Het motiveert ons om te blijven innoveren en topkwaliteit te leveren in al onze campagnes!"

Met deze awards bevestigt Roularta Media Group haar veelzijdigheid, creativiteit en multi-channel aanpak. Naast het leiderschap in de printsector, benadrukt RMG hiermee ook de sterke aanwezigheid en de effectiviteit van haar digitale en social media kanalen.