Nieuwe divisie: KompasMedia
Nieuwe divisie: KompasMedia
Roeselare, 24 juni 2024 – Roularta Advertising kondigt met trots de oprichting aan van een nieuwe, onafhankelijke divisie, genaamd ‘KompasMedia’. Hiermee breidt de nationale reclameregie van Roularta Media Group haar crossmediale contentmarketing-aanbod verder uit.
Via het label KompasMedia investeert Roularta Advertising in de creatie van thematische bijlages bij haar magazines, online thema-dossiers en podcasts die duiding geven rond actuele topics over diverse sectoren heen. Net zoals een kompas helpt om de juiste koers te bepalen, willen deze crossmediale thema-dossiers een gids zijn die de lezer helpt een weg te vinden in een steeds veranderende wereld.
Deze contentplatformen bieden een combinatie van actuele content en branded content van verschillende waardevolle partners. Op die manier zal KompasMedia zowel via betaalde als niet-betaalde content-samenwerkingen de wegwijzer zijn richting kennis en inzicht.
Met deze nieuwe divisie KompasMedia versterkt Roularta Advertising haar positie in het domein van contentmarketing. Steeds meer adverteerders maken gebruik van storytelling en native advertising om te communiceren met hun doelgroep.
KompasMedia biedt hen het juiste umfelt aan om hun verhalen te brengen, zowel in print, online als via podcast.
KompasMedia telt 8 ervaren medewerkers die hun sporen verdienden in het domein van branded content en contentmarketing.